OFERTA DO POBRANIA W PDF

                       PROWADZĄCY

CENA:  800 PLN

CZAS TRWANIA: 9.00 - 14.15

TERESA DOCZEKALSKA 

- specjalista  prawa oświatowego, wieloletni dyrektor szkoły, wykładowca z ponad 30-letnim stażem pracy w oświacie, członek OSKKO. Ukończyła studia oraz liczne kursy w zakresie administracji publicznej i zarzadzania. Zajmuje się tematyką związaną z zarządzaniem dokumentacją i stosowaniem normatywów kancelaryjno-archiwalnych i KPA w praktyce szkolnej. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla pracowników administracyjnych szkół. Jest wysoko cenionym  trenerem i konsultantem.

 

►  Cel kursu

 

 

 

          Celem głównym jest zapoznanie uczestników z podstawowymi aktami prawa regulującymi pracę   

          sekretariatu szkoły oraz nabycie umiejętności wykorzystania ich w praktyce.

 

 

►  Adresaci:

 

 

          Kurs adresowane jest do osób nowo zatrudnionych oraz zamierzających podjąć pracę

          w sekretariacie szkoły lub placówki oświatowej.

 

 

 

►  Program:

 

 

 

          I DZIEŃ: godz. 17.00 – 20.00 (przerwa 18.30 – 18.40)

 

          1. Podstawy prawne funkcjonowania szkół i placówek oświatowych - hierarchia prawa.

          2. Status zawodowy i zakres obowiązków sekretarza szkoły.

          3. Organizacja pracy sekretariatu w oparciu o instrukcję kancelaryjną i rzeczowy wykaz akt:

               -  Zasady tworzenia instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt.

               -  Przyjmowanie i obieg dokumentacji – systemy kancelaryjne tradycyjne, elektroniczne i mieszane.

               -  Bezdziennikowy system kancelaryjny (spis spraw, znak sprawy, teczki rzeczowe).

               -  Zasady nadawania, kontynuacji i zmiany znaków sprawy w systemie dziennikowym

                  i bezdziennikowym.

               -  Dokumentacja tworząca akta sprawy i nietworząca akt sprawy.

               -  Dekretowanie pism.

               -  Archiwizowanie akt.

 

          II DZIEŃ: godz. 17.00 – 20.00 (przerwa 18.30 – 18.40)

 

          1. Dokumenty szkolne z uwzględnieniem nowych regulacji prawnych:

               -  Wykaz najważniejszych dokumentów, które powinny znaleźć się w placówce
                   oświatowej.

               -  Zasady ewidencjonowania dzieci i uczniów – księga ewidencji i księga uczniów.

               -  Kontrola spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.

               -  Wydawanie legitymacji uczniowskich i prowadzenie ich ewidencji.

               -  Zasady prostowania błędów i oczywistych omyłek.

               -   Arkusze ocen: prowadzenie i kompletowanie, adnotacje, zakładanie księgi arkuszy ocen.

          2. Rodzaje pism urzędowych - podstawowe zasady ich redagowania.

          3. Jednostki redakcyjne według techniki prawodawczej.

 

         III DZIEŃ: godz. 17.00 – 20.00 (przerwa 18.30 – 18.40)

 

          1. Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego:

              -  Obowiązek prowadzenia metryki akt załatwianych spraw.

              -  Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.

              -  Wydawanie zaświadczeń, odpisów i kopii.

              -  Zasady wydawania duplikatów świadectw i legitymacji.

              -  Pobieranie opłaty za wydawanie duplikatów.

              -  Poświadczanie zgodności kopii z oryginałem.

         2. Druki ścisłego zarachowania – rodzaje, ewidencja, kontrola i likwidacja.

         3. Pieczęcie i pieczątki szkolne:

             -  Procedura zamawiania.

             -  Rejestr, używanie i przechowywanie pieczęci i pieczątek.

             -  Zasady postępowania w przypadku utraty pieczęci urzędowej.

             -  Procedura zniszczenie pieczęci urzędowych.

 

 

►  Cena: 800 zł/ brutto

 

      Cena obejmuje: 

         -  udział w 3–dniowym kursie,

         -  przerwę kawową w każdym dniu kursu*,

         -  materiał szkoleniowy, 

         -  wzory dokumentów,

         -  bezpłatne konsultacje z wykładowcą na temat spraw z zakresu prowadzenia sekretariatu 
            w okresie do 7 dni  od dnia kursu,

         - zaświadczenie potwierdzające udział w kursie.

 

►  Miejsce kursu stacjonarnego: BYDGOSZCZ, ul. Czerkaska 32.

 

►  Miejsce szkolenia online: dowolne miejsce przy komputerze z dostępem do Internetu. 

 

       *catering kawowy dotyczy tylko kursów stacjonarnych 

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu przekazania informacji o szkoleniu.
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Masz pytania lub jesteś zainteresowany tym kursem/szkoleniem?

Zapraszamy do kontaktu.

Jak wziąć udział w szkoleniu online?

LUB

POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA

ZAPISZ SIĘ ON-LINE

Prowadzenie sekretariatu w placówkach oświatowych 
- 3-dniowy kurs dla początkujących sekretarzy szkół

DANE FIRMY:


 

NIP: 9531142683

Nr konta: mBank 91 1140 2004 0000 3702 7611 0628

FORMULARZ KONTAKTOWY

   Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

kom.  604 129 982,  511 128 938

Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

Siedziba  biura:

 

ul. Czerkaska 32 lok. 10

85-636 Bydgoszcz

KONTAKT:



Tel. kom. 511 128 938

                  604 129 982

e-mail: kontakt@virtus-szkolenia.pl

 

21 kwietnia 2022