OFERTA DO POBRANIA W PDF

                       PROWADZĄCY

DATA:

CENA: 180 zł netto/brutto

CZAS TRWANIA: 9.00 - 10.30

TERESA DOCZEKALSKA 

- specjalista  prawa oświatowego, wieloletni dyrektor szkoły, wykładowca z ponad 30-letnim stażem pracy w oświacie, członek OSKKO. Ukończyła studia oraz liczne kursy w zakresie administracji publicznej i zarzadzania. Zajmuje się tematyką związaną z zarządzaniem dokumentacją i stosowaniem normatywów kancelaryjno-archiwalnych i KPA w praktyce szkolnej. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla pracowników administracyjnych szkół. Jest wysoko cenionym  trenerem i konsultantem.

 

►  Cel szkolenia

 

 

Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawowymi przepisami prawa dotyczącymi zarządzania dokumentacją oraz przybliżenie tematyki związanej z obiegiem i gromadzeniem dokumentów w jednostce oświatowej. Uczestnicy dowiedzą się jakie są zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych oraz sposób postępowania z dokumentacją papierową i elektroniczną w systemie bezdziennikowym. Zostaną również zapoznani z techniką tworzenia i aktualizowania jednolitego rzechowego wykazu akt (JRWA) oraz zasadami rejestrowania spraw, klasyfikowania dokumentacji i jej przechowywania, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przepisami prawa pracy.

 

 

 

►  Adresaci 

 

 

Pracownicy zajmujący się zarządzaniem dokumentacją - dyrektorzy placówek oświatowych, sekretarze i referenci szkół, koordynatorzy czynności kancelaryjnych oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

 

 

 

►  PROGRAM

 

      1.     Organizacja pracy sekretariatu w oparciu o instrukcję kancelaryjną i rzeczowy wykaz akt:        

             ►  podstawy prawne zarzadzania dokumentacją w podmiotach oświatowych;

             ► zasady tworzenia instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego  wykazu akt;   

             ►  przyjmowanie i obieg dokumentacji;

             ► systemy kancelaryjne tradycyjne, elektroniczne i mieszane;   

             ►  bezdziennikowy system kancelaryjny (spis spraw, znak sprawy, teczki rzeczowe);   

             ►  zasady nadawania i kontynuacji znaków sprawy w systemie dziennikowym
                   i bezdziennikowym; 

             ►  dekretowanie pism;   

             ►  przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją archiwalną.

 

     

  ►  CENA:    

 

        180zł netto/ brutto - szkolenie online

 

      

 

   ►  Miejsce szkolenia:       

 

           Wirtualny pokój na platformie  Clickmeeting w czasie rzeczywistym.

 

 

     

  ►  Dodatkowe informacje:

     

          *  Zajęcia prowadzone są online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy internetowej, 
              umożliwiającej widzenie i słyszenie prowadzącego oraz jego prezentację. 

 

         *  Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu, zaproszenie
             z linkiem dostępu do wirtualnego pokoju.

 

         *  Podczas spotkania można zadawać wykładowcy pytania w formie czatu.

 

         *  Do udziału w  webinarium wystarczy dowolny komputer lub smartfon z  dostępem
             do internetu.

 

     

     

 

 

                                       

 

         

   

 

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu przekazania informacji o szkoleniu.
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Masz pytania lub jesteś zainteresowany tym szkoleniem?

Zapraszamy do kontaktu.

Jak wziąć udział w szkoleniu online?

LUB

POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA

ZAPISZ SIĘ ON-LINE

Organizacja pracy sekretariatu w oparciu o instrukcję kancelaryjną 
i jednolity rzeczowy wykaz akt - szkolenie on-line

DANE FIRMY:


 

NIP: 9531142683

Nr konta: mBank 91 1140 2004 0000 3702 7611 0628

FORMULARZ KONTAKTOWY

   Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

kom.  604 129 982,  511 128 938

Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

Siedziba  biura:

 

ul. Czerkaska 32 lok. 10

85-636 Bydgoszcz

KONTAKT:



Tel. kom. 511 128 938

                  604 129 982

e-mail: kontakt@virtus-szkolenia.pl

 

12 listopada 2021