OFERTA DO POBRANIA W PDF

                       PROWADZĄCY

CENA:  800 PLN

CZAS TRWANIA: 3 dni

TERESA DOCZEKALSKA 

- specjalista  prawa oświatowego, wieloletni dyrektor szkoły, wykładowca z ponad 30-letnim stażem pracy w oświacie, członek OSKKO. Ukończyła studia oraz liczne kursy w zakresie administracji publicznej i zarzadzania. Zajmuje się tematyką związaną z zarządzaniem dokumentacją i stosowaniem normatywów kancelaryjno-archiwalnych i KPA w praktyce szkolnej. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla pracowników administracyjnych szkół. Jest wysoko cenionym  trenerem i konsultantem.

►  Cel kursu

 

      Po ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie dysponował wiedzą, która w swobodny sposób pozwoli mu
      wykonywać zawód asystentki/sekretarki. Kursant pozna techniki i sposoby prawidłowej organizacji swojego
      stanowiska pracy oraz sekretariatu, zgłębi wiedzę na temat etyki zawodu, będzie posługiwał się urządzeniami
      biurowymi, a także uzyska wiadomości z zakresu prawa pracy i spraw kadrowych, przydatnych w wykonywaniu
      pracy na stanowisku asystentki czy sekretarki.

 

►  Adresaci:

 

 

             

      Kurs przeznaczony jest dla przyszłych asystentek i sekretarek. Mogą w nim wziąć udział osoby, które chcą zmienić
      swój zawód, szukają pracy bądź chcą podnieść kompetencje w zakresie obsługi biura. Priorytetem kursu są małe
      grupy, co pozwala prowadzącemu na nawiązanie kontaktu z każdym z kursantów oraz rozwiązanie „od ręki”
      wszelkich pytań i wątpliwości, aby uczestnicy otrzymali pełną i kompetentną wiedzę w danym zakresie.

 

 

 

►  Program:

 

 

                       1. Rola asystentki-sekretarki w zarządzaniu firmą - zadania i obowiązki.

                       2. Kwalifikacje zawodowe i predyspozycje osobowościowe asystentki-sekretarki.

                       3. Kultura i etyka zawodu:

                            •  Zasady dress code i savoir vivre,

                            •  Komunikacja interpersonalna w obsłudze klienta.

                            •  Współpraca z przełożonym i współpracownikami.

                       4. Organizacja biura i sekretariatu:

                            •  Organizacja stanowiska pracy asystentki-sekretarki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny
                               pracy.

                            •  Obsługa urządzeń biurowych. 

                            •  Komputeryzacja prac biurowych - Word, Excel, prezentacje w Power Point, poczta elektroniczna,
                                Internet, notes menadżerski.

                      5.  Systemy kancelaryjne, instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt, metody przechowywania
                            i archiwizacji dokumentów.

                      6.  Rodzaje dokumentów w firmie i ich obieg.

                      7.  Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie pism, prowadzenie rozmów telefonicznych.

                      8.  Zarządzanie czasem.

                      9.  Organizacja spotkań służbowych, narad, konferencji.

                    10.  Obsługa cudzoziemców w biurze.

                    11.  Podstawy marketingu. Tworzenie wizerunku firmy.

                    12.  Radzenie sobie ze stresem i presją otoczenia.

                    13.  Podstawy prawa pracy: umowa o pracę, urlopy, wynagrodzenie, delegacje.

 

 

 

►  Miejsce zajęć stacjonarnych:

 

          BYDGOSZCZ, ul. Czerkaska 32 sala 14

 

 

 

 ►   Miejsce zajęć online:

   

         Dowolne miejsce przy komputerze z dostępem do Internetu - termin zostanie uzgodniony po zapisaniu się na kurs.

 

 

 

 

 ►  Cena kursu stacjonarnego: 800 zł/ brutto   

       

         (możliwa wpłata w 2 ratach: I rata – przed rozpoczęciem, II rata – w ostatnim dniu kursu).

 

 ►  Cena kursu online: 600 zł/ brutto

 

 

         Cena zawiera:

         - udział w 30-godzinnym kursie,

         - kawę/herbatę + słodki dodatek w każdym dniu kursu*,

         - materiał  szkoleniowy,

         - wzory dokumentów,

         - bezpłatne konsultacje z wykładowcą w zakresie tematów objętych programem przez okres 7 dni 
            od dnia zakończenia kursu,

         - zaświadczenie potwierdzające udział w kursie.

 

 

         * nie dotyczy kursu online.

 

 

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu przekazania informacji o szkoleniu.
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Masz pytania lub jesteś zainteresowany tym szkoleniem?

Zapraszamy do kontaktu.

Jak wziąć udział w kursie online?

LUB

POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA

ZAPISZ SIĘ ON-LINE

KURS ASYSTENCKO-SEKRETARSKI

DANE FIRMY:


 

NIP: 9531142683

Nr konta: mBank 91 1140 2004 0000 3702 7611 0628

FORMULARZ KONTAKTOWY

   Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

kom.  604 129 982,  511 128 938

Centrum Szkoleń i Administracji VIRTUS

Siedziba  biura:

 

ul. Czerkaska 32 lok. 10

85-636 Bydgoszcz

KONTAKT:



Tel. kom. 511 128 938

                  604 129 982

e-mail: kontakt@virtus-szkolenia.pl

 

11 maja 2022